Wednesday 5 December 2012

penipu..penipu...penipu...

Assalamualaikum....

aku ni mmg bodoh sebab terlalu cepat percaya...xsangka aku ni plus2 xmao dgr cakap orang...skunk kan aku yang sakit hati...mcam nak telan orang je....
mengikut cerita istanbul aku datang...semua orang pernah  kena tipu bcoz kita ni senang percaya dengan kejujuran orang...xpi xbermakna kita bodoh..sbb kita pun pernah tipu orang jugak....

xsangka ap yang diharapkan musnah...mcam lagu pelamin anganku musnah..hehe..
so never give up..throw away ur feeling..be ur self..hope u think b4 make decision...

lpaz ni nk percaya maybe susah ckit..peluang kali ke-2 tentu tidak sekali...sekali dah kena..next time msti kena jugak..awl2 dah berani buat macam tu..t msti berani buat lagi kan....i don't think soo....i hate u...i hate u so much...

i hope u will not appear in my life forever...i was so hurt...hurting...saya percaya awk..macam ni awk wat kat saya...saya xsangka orang laen boleh thu dlu...xpi mcm susah nak percaya...

so skrang i really glad that i free...

wassalam...

No comments:

Post a Comment